Saturday, March 10, 2007

Είναι οι έξυπνοι άνθρωποι καλύτεροι άνθρωποι;

Όχι, είναι μαλάκες! Μπες σε ένα μίτινγκ της Mensa και θα καταλάβεις! Είναι αλαζόνες κι αντιπαθείς. Κι αυτό είναι πρόβλημα που έχω κι εγώ! Πρέπει να καταβάλω προσπάθεια να είμαι ευγενής. Είμαι στριμμένος. Μου σπάνε τα νεύρα πράγματα που δεν απασχολούν τους υπόλοιπους καθόλου!
Sean Adam από συνέντευξή του στο περιοδικό Έψιλον της Ελευθεροτυπίας.

Blogger Dawkinson said...

"i don't want to listen; your words sound like truth, amd truthis usually a sin"
-jacques roumain

;)

3:50 PM  
Blogger Good As You said...

Είχα δει μια στάμπλα σε ένα μπλουζάκι πολύ έξυπνη: No Brain. No Pain....Λέει πολλά....

12:05 PM  
Blogger Attalanti said...

Προτιμώ έναν έξυπνο εχθρό από έναν ηλίθιο φίλο.

3:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

''Προτιμώ έναν έξυπνο εχθρό από έναν ηλίθιο φίλο.''

Ε Γ Ρ Α Ψ Ε Σ !!!!!!!

4:38 PM  

Post a Comment

<< Home