Sunday, July 08, 2007

Music makes the people....

I'm tough, ambitious, and I know exactly what I want. If
that makes me a bitch, okay.

Madonna

Labels: ,

Blogger Nikos said...

2 πράγματα

1. Μου αρέσει το blog σας και το template είναι απλά φανταστικό!

2. Μπορείτε να μου πείτε πως κάνατε το όμορφο banner Mark My Word;

10:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Σε ευχαριστούμε για τα ωραία σου λόγια!!
Το banner το έχει κατασκευάσει ο Rotten Rat,αν θέλεις επικοινώνησε μαζί του αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι σχετικά με αυτό.
:)

11:47 PM  
Blogger Neverlandean said...

Δεν μπορώ να βρίζω πρωινιάτικα και να διαταράσσω την αύρα μου! Hmph!

Αέναε, αν συνεχίσεις έτσι δε θα τα πάμε καλά. Να γράφει μόνο η Attalanti τότε. :PPPPPPPPPPP

1:40 PM  
Blogger rotten rat said...

mr. f
η εμπνευση για το μπανερ ηταν οι καρικατουρες του Lobaton (δες σχετικα στα credits)
εγινε στο photoshop οπου προστεθηκαν τα σχηματα και η επιγραφη

aenae
ειναι νωρις να αλλαξουμε το template; εχω σκεφτει κατι καλο

6:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Rotten Rat mail me @ aenaos1982@hotmail.com pou se thelw ligo kai exw xasei to mail sou.... :D

1:43 AM  
Blogger Nikos said...

Ζήτω η Μαντονα! ΝΕβερλάντιαν ξύδι!

3:40 AM  
Blogger Neverlandean said...

Καλά, τραγούδα.

1:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

hhahahahahaahahahahaha
Θα σκαγες αν δεν απαντούσες!

1:36 PM  
Blogger Attalanti said...

Κάτω τα χέρια από τον Neverlandean μου!

Αέναε, είσαι θεός! Τέλειο αυτό που διάλεξες!

11:50 AM  

Post a Comment

<< Home