Monday, July 09, 2007

Ο πλακατζής κι η γκαφατζού

Όταν ήμουν 11 χρόνων ήμουν «κολλημένη» με τον Σούπερμαν και κάποτε, στο σπίτι μιας φίλης, προσπάθησα να πηδήξω από τον έναν καναπέ στον άλλον. Ακόμα και σήμερα στη ζωή μου είμαι πολύ γκαφατζού.
Jessica Alba από συνέντευξή της στο περιοδικό Έψιλον της Ελευθεροτυπίας.

Πάντα νιώθω σαν παιδί όταν υποδύομαι τον Μακλέιν. Έχει πλάκα. Δεν ξέρω αν τα σημερινά πιτσιρίκια, στους σύγχρονους, πολιτικά ορθούς καιρούς που διανύουμε, παίζουν πόλεμο στην πίσω αυλή, πάντως εμείς αυτό κάναμε. Πηδούσαμε από στέγες, κάναμε τρέλες. Κάπως έτσι είναι η αίσθηση στην ταινία αυτή. Δείτε με να κάνω τρέλες και να "σκοτώνομαι", κάπως έτσι.
Bruce Willis από συνέντευξή του στο περιοδικό Εικόνες του Έθνους.

Labels: , ,

Blogger relative_stranger said...

Δυο μεγάλα μυαλά με τις σοφές του ρήσεις σημαδεύουν τις κυριακάτικες εφιμερίδες...

4:02 AM  
Blogger Nikos said...

έχεις δίκιο... εμένα μου άλλαξε η οπτική μου από την Τζέσικα.

3:39 AM  

Post a Comment

<< Home