Monday, July 16, 2007

Μεγάλο Αφιέρωμα στον Clint Eastwood - Μέρος 2ο

Ξέρω τι σκέφτεσαι. «Έριξε 6 φορές ή μόνο 5;». Για να σου πω την αλήθεια, μέσα στον ενθουσιασμό έχασα τον λογαριασμό. Όταν έχεις να κανείς με το 44άρι Magnum, το πιο δυνατό πιστόλι του κόσμου, το οποίο μπορεί να σου τινάξει τα μυαλά στον αέρα, αυτό που πρέπει να ρωτάς τον εαυτό σου είναι: «Νιώθω τυχερός»; Λοιπόν, νιώθεις, μαλάκα;
Dirty Harry, 1971
Είναι αυτό που γνωρίζουν οι άνθρωποι για τον εαυτό τους που τους κάνει να φοβούνται.
High Plains Drifter, 1973
Αν περιμένεις από μία γυναίκα να αποφασίσει, θα περιμένεις πολύ.
Pale Rider, 1985

Βλέπεις, σε αυτόν τον κόσμο υπάρχουν δύο είδη ανθρώπων, φίλε μου: Αυτοί με τα γεμάτα όπλα και αυτοί που σκάβουν. Εσύ σκάβε.
The Good, the Bad and the Ugly, 1966
Όταν η μύτη μου μού λέει πως κάτι βρομάει, την εμπιστεύομαι πάντοτε.
True Crime, 1999

Είναι κόλαση να σκοτώνεις κάποιον. Να αφαιρείς όλα όσα έχει και όλα όσα θα έχει ποτέ.
Unforgiven, 1992
Νομίζω πως ήρθε η στιγμή που κάποιος πρέπει να μετρήσει ως το δέκα.
Million Dollar Baby, 2004
Τα παλιά όνειρα ήταν καλά όνειρα. Δεν βγήκαν αληθινά, αλλά είμαι χαρούμενος που τα έκανα.
The Bridges of Madison County, 1995

Πηγή: Περιοδικό Σινεμά

Labels: , , , ,

Blogger Attalanti said...

Ψυχή μου, σ' αγαπάω, σε λατρεύω, αλλά όλη αυτή η τεστοστερόνη εμένα μου φέρνει αναγούλα. Αν παίξει και τρίτο αφιέρωμα, θα σου κάνω ένα για τον Tom Robbins να έρθουμε στα ίσα μας!

11:48 AM  
Blogger rotten rat said...

lmao
den exei trito meros...

(to afierwma ston rocky balboa anavalletai ep' aoriston)

6:08 PM  

Post a Comment

<< Home