Tuesday, July 17, 2007

Transformers

Θυμηθείτε πως αυτοί είναι οι πιο ρεαλιστικοί Transformers που είδατε ποτέ. Για τους πιο φανατικούς, έχω την εντύπωση πως οι αγαπημένοι τους ήρωες θα ανέβουν σε ένα επίπεδο που κανείς δεν είχε φανταστεί μέχρι σήμερα.
Michael Bay

Labels: , ,

Anonymous Anonymous said...

Το έχει δει κανείς να μας πει εντυπώσεις ή είναι μούφα?

9:14 PM  
Blogger relative_stranger said...

Το έχω δει εγώ. Μούφα δεν είναι αλλά περίμενα περισσότερα όταν ζωντανεύουν τους παιδικούς μου ήρωες.

1:25 AM  
Blogger Attalanti said...

Τελικά να πάμε, ή θα χάσω δυο υπέροχες ώρες;

11:48 AM  
Blogger o mikros xwriatis said...

Λοιπόν,

η ταινεία όχι απλά είναι πολύ ωραία, αλλά αυτό που λέει ο Michael Bay ισχύει: Ανέβασε τους ήρωες σε ένα άλλο επίπεδο. Άσε που όταν άκουσα μετά από τόσα χρόνια τους ίδιους ηθοποιούς στις φωνές των Optimus Prime και Megatron έπαθα κάτι...:-)

Και τώρα μια αγγελία:
Ζητείται άτομο για να δει μαζί μου το Transformers. Θέλω να το δω και δεύτερη φορά στο σινεμά. Σας καρνάω το εισητήριο, πλήρης εχεμύθεια.

1:50 PM  

Post a Comment

<< Home